یادآور میشوم:
1-ضرورت نقد این است که مطالب منطبق با واقعیت های جامعه باشد و صرفا یک مدینه فاضله نباشد.
2-گاهی از اوقات برای رسیدن به یک واقعیت خیلی نیاز به کنکاش و جستجوی فراوان نیست و تنها کافی است با کمی دقت اوضاع استان در اختیار شما قرار
گیرد.
3-دوست عزیز چنانچه برای یک بار به یکی از سازمانها و ادارات سری بزنید نداشتن برنامه و شاید عدم پاسخگوئی را شاهد باشید.
4-برای نمونه یک درخواستی را اگر از استانداری داشته باشید معمولا مراحل ذیل را می بایست طی کنید: ارائه درخواست کتبی،ثبت در دبیرخانه استانداری، اراوه به دفتر نوبنیاد ارتباطات مردمی،اعطای مهلت یک هفته ای جهت بررسی و پرس وجو از در و همسایه(اگر موجب از بین رفتن آبرو و حیثیت شما نشود)،سپس ارجاع به یکی از ادارات کل و یا ادارات داخل استانداری (تازه اگر شانس بیاوری و درخواست شما گم نشود)،پس از 10 روز مراجعه به مدیر مربوطه(اگر این سعادت دست دهد) آنگاه ارجاع
به معاون وسپس کارشناس مربوطه جهت اقدام لازم. تازه رسیدید به نقطه ای که کارشناس ذیربط با شجاعت تمام میفرمایند ارباب رجوع محترم با کمال تاسف نامه شما از اول به اشتباه و به دلیل اینکه دوستان ما در دفتر..... جوان هستند وهنوز از وظایف ادارات با خبر نیستند ارجاع کرده اند و هیچ ارتباط سببی و نسبی با این دفتر واداره ندارد .حا ل شما و هستید قریب 20 روز وقت گذاری. دوست من اداره کردن امور به غیر از آن چیزی است که میبینید ،این پس رفت و عقب گردی است که متاسفانه شروع شده و خوب است نخبگان ودلسوزان استان وارد شده و اندیشه ای نمایند در غیر اینصورت این ره که میروند به ترکستان هم ختم نمی شود.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
چهارشنبه 25,دسامبر,2024